måndag 19 oktober 2009

helgen.

fredag. blev det mys med linn. vi tittade på idol o bara pratade massa. det va hur mysigt som helst, ibland behöver man sånna kvällar.

lördag. skulla jag gått ut med maja o dom, men det blev ändrade planer, så det slutade med att jag sov hos john o lottie. dom hade hyrt fyra johan falk filmer som var sjuktbra. så det blev en lugn kväll med mina pauulinisar! :)

söndag. jag o john åkte en sväng till ingelsta o kollade lite, sen åkte vi till affären o handlade grejer till äpplepaj, som jag o lottie bakade. runt fyra kom lotties mamma, nicke o sigge, så då fikade vi. sen lite senare så drack jag o lottie lite drinkar o så körde vi ps3.. lottie ägde killarna på pes, hon var GRYM!

jag kan summera helgen med ett ord. lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar