lördag 17 oktober 2009

kusinvitamin!

jag vet att du läser min blogg nu rebecca, så tänkte göra dig lite glad med att skriva ett helt inlägg om bara dig.

du är ett år äldre än mig o jag har alltid sett upp till dig, du är alltid glad, omtänksam, rolig, pratglad, alltid nära till skratt, påhittig, jag skulle kunna skriva hur många bra egenskaper som helst, men då skulle ni nog inte orka läsa hela inlägget. jag har så många roliga minnen tillsammans med dig, kommer du ihåg? när vi var små o lekte på erat land, när vi sa till calle att han var finsk, alla myskvällar hemma hos dig, alla shoppingdagar med farmor, våra linköping o stockholms trippar, när vi var i spanien tillsammans "next stop toremolinos" o "nicke" såklart, dom starkaste minnerna som jag har tillsammans med dig är när vi skrattar så att vi håller på o dö! när vi tog massa galna kort som rent av såg förjävliga ut, men gud vad vi skrattade, vi låg dubblevikta på golvet o tårarna bara ran för att vi skrattade.. även fast vi inte träffas så ofta så betyder du så himla mycket för mig, o jag tar verkligen vara på tiden när vi ses o jag bara älskar att vara med dig, du är lite som en storesyster. längtar tills vi ses igen, innan du åker ut på äventyr.

jag älskar dig min bästa kusin, hjärta oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar