söndag 25 oktober 2009

NORGE!

i fredags ringde matilda till mig o sa att hon hade fått tag på ett boende till oss i norge som verkade skit bra! så hon ringde upp till tjejen som hyrde ut lägenheten o allt var verkligen perfekt. så nu blir den vår den 1 november, ÅH. shit vad jag längtar, det ska bli så himla spännande, är lite nervös över hur det ska bli. men det här kommer du o jag klara galant! :D
kommer självklart sakna allt här hemma men jag kommer ju komma hem igen o ni får komma till oss i norge. är så himla taggad inför det här, som vi har längtat.

denna vecka har jag massor att fixa med, jisses! kommer jag verkligen hinna med allt, det är frågan.

kommer sakna er nått så otroligt mycke, så länge som vi hållt ihop. mina vänner betyder så otroligt mycket för mig, hade inte klarat mig utan er! ni är bästa någonsin. ser framemot att ni kommer o hälsar på mig i norge. ÄLSKAR ER.



JULIA.

1 kommentar:

  1. Oh vad jag älskar dig min bästa. Kommer sakna dig så grymt mycket! kommer hälsa på dig jag lovar. Du är underbar <3<3

    SvaraRadera